دانلود Toy Factory – بازی کارخانه اسباب بازی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Toy Factory – بازی کارخانه اسباب بازی
نوشته شده در سه شنبه 20 مرداد 1394
بازدید : 639
نویسنده : amin.amin

Toy Factory یکی از سرگرم کننده ترین بازی های وبسایت Big Fish Games در سبک مدیریتی و Dash برای کامپیوتر بوده که در سال ۲۰۱۴ عرضه کرده است. کریسمس نزدیک بوده و تمامی کارکنان شرکت اسباب بازیتان تلاش می کنند تا خود را برای هدیه های بچه ها آماده سازند. اما کار دشواریست، چرا که تعداد اسباب بازی هایی که باید به Santa برسانید، بسیار بالا می باشد.

دانلود Toy Factory - بازی کارخانه اسباب بازی

اما نباید برای آماده سازی این محصولات در بازی Toy Factory نگران باشید. چون فردی به اسم Wilma در کارخانه تان حاضر بوده و کمک های زیادی به شما می رساند. او در ابتدا، نحوه تولید و مدیریت کارخانه را تا حدودی به کاربر می آموزد. پس از این که با محیط آشنا شدید، باید کارتان را آغاز کنید. خط تولیدی که در مرحله اول دارید، پیچیده نبوده و با کمی دقت می توانید محصولات مورد نیاز را آماده کنید. اما به مرور زمان، باید محیط کاریتان را گسترش داده و میزان تولیدتان را هم افزایش دهید.

 

مهم ترین هدفی که باید در طول مراحل به خاطر بسپارید، جلب رضایت کامل مشتریان می باشد. چون آنان در Toy Factory باعث رونق گرفتن کارتان می شوند و به هیچ وجه نباید بی احترامی به این افراد به وجود بیاید. برخی از مشتریان هستند که به طور حضوری به کارخانه تان می آیند و سفارش می دهند. باید در کم ترین زمان ممکن، سفارشاتشان را آماده کنید و تحویلشان دهید. اگر کارتان بیشتر از وقت معین باشد، پول کم ترین دریافت خواهید کرد. به همین خاطر نیز سرعت عمل در این بازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هست. چالش های روزانه و هفتگی نیز در این بازی طراحی شده اند که با اتمام هر یک، امتیاز مناسبی به بازیکن داده می شود. موسیقی های شاد و جذابی در طول بازی Toy Factory پخش می شوند و باعث افزایش هر چه بیشتر جذابیت این عنوان خواهند بود

Minimum System Requirements

OS: Windows XP/Vista/7/8

CPU: 1.0 GHz

RAM: 1024 MB

DirectX: 9.0

Hard Drive: 161 MB

حجم فایل : ۱۳۸.۳۹ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



:: موضوعات مرتبط: دنیای بازی , مدیریتی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Toy Factory , دانلود بازی کارخانه اسباب بازی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: